petek, 8. julij 2011

Butasti trik dneva - Visual Studio zvoki

Tole sem odkril zadnjič bolj kot ne po naključju.
Visual Studio (2010) definira svoje sistemske dogodke, ki jim lahko priredim zvoke! Na prvi pogled deluje to popolnoma neuporabno (kot večina sistemskih zvokov), je pa v resnici neverjetno koristno.

Recimo da imam/razvijam kos softvera, ki se občasno sesuje na neponovljiv način, večino časa pa dela pravilno. Predvsem lahko traja zelo dolgo, da se napaka sploh zgodi, saj je lahko odvisna od kakih zunanjih pogojev, ki niso pod mojo kontrolo. Izjemo sicer (lahko) ujamem v catch bloku, kjer je breakpoint in tako preverim okoliščine. Kot rečeno pa lahko traja zelo dolgo, da se sploh kaj zgodi. Med tem časom bi raje delal kaj pametnejšega, kot da čakam, da v taskbaru utripne Visual Studio (kar seveda spregledam in se zaradi tega zgodi še nekaj timeoutov povezanih z okoliščinami napake).

No, tu nastopi zdaj zvočni dogodek "Breakpoint Hit", na katerega sem si nastavil zvok, ki me opozori, da se je izvajanje ustavilo na breakpointu. Torej lahko zdaj med čakanjem mirno delam kaj drugega in mi ni treba stalno z enim očesom škiliti na VS.

Pri buildanju velikih projektov, ki lahko traja tudi več (deset) minut sta koristna zvoka "Build Succeeded" in "Build Failed". Tisti enterprise ninja developerji, ki imate continous build server farme in podobno, pa se gotovo ne ukvarjate s takimi trivialnostmi.

Aja, zvoke se nastavi v nadzorni plošči (primer Windows XP):

Control Panel -> Sounds and Audio Devices

Ni komentarjev:

Objavite komentar